Huisregels ReAT |
Locatie zuidoost: bij binnenkomst van het sportcentrum altijd melden bij de balie en intekenen alvorens door te lopen naar de wachtkamer.
Locatie Osdorp: kunt u na het aanbellen plaats nemen in de wachtkamer tot dat u wordt opgehaald.
Wanneer u 5 minuten ná het verstrijken van de afgesproken behandeltijd nog niet door uw therapeut gehaald bent, meldt u zich dan even aan.
-
Neem uw afspraken kaartje altijd mee, ook wanneer u de afspraken in uw eigen agenda zet. Dit voorkomt misverstanden en discussie over de behandeltijd en datum.
-
Het aantal behandelingen dat door uw verzekering wordt vergoed, verschilt per verzekeraar en polis.
Wij adviseren zelf uw behandellimiet en vergoeding in de gaten te houden, want wij houden ons niet verantwoordelijk voor eventuele overschrijdingen.
- Patiënten die niet aanvullend zijn verzekerd of zij die zelf betalen, dienen dit meteen na de behandeling te voldoen. Een kwitantie ontvangt u gelijk van uw behandelaar en een praktijk nota wordt u toegezonden.
-
Indien u een afspraak niet na kunt komen, dient u deze 24 uur van tevoren af te zeggen of te verzetten. Formeel zijn wij verplicht een niet nagekomen afspraak bij u in rekening te brengen.
-
Verandering in uw verzekering, adres of telefoonnummer ? Geef dit dan s.v.p. direct door.
-
In het kader van de persoonlijke hygiëne verzoeken wij u om bij elk bezoek een handdoek mee te nemen.
Medische groepstrainingen in de fitnesszaal
-
Sportcentrum Zuidoost: Wanneer u voor de medische groepstraining komt, meldt u zich 15 minuten voor aanvang van de training aan bij de balie van de sportschool. Noteer in het presentie boekje de datum, achternaam en tijdstip van aankomst.
-
Trainingstijden waar geen fysiofitkaart voor nodig is:
Maandag- Woensdag morgen : 11.30 - 13.00
Zaterdagmorgen : 9.00 - 10.30
Maandag- Woensdag- Vrijdag middag : 16.00 - 17.30
-
Na de medische training, de trainingsschema’s zelf inleveren bij de fysiotherapeut.
-
U mag alleen met trainingskleding in de fitnesszaal trainen, het gebruik van een handdoek is verplicht zo ook het dragen van schoenen met schone zool (geen straatschoeisel). Wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van uw persoonlijke eigendommen. Ons advies is maak gebruik van de kluisjes indien u iets waarde achterlaat in de kleedkamers.
Cliënt bij ReAT conformeert zich met deze huisregels
ReAT neemt ook deel aan de landelijk klachtenregeling, heeft een privacy reglement voor de cliënten en alle bij ons werkzame fysiotherapeuten hebben een gedragscode.
Heeft u een klachten over uw fysiotherapeut : Lees hier hoe u kunt handelen
Privacy reglement en Gedragscode ReAT
Lees ook de Betalingingsvoorwaarden ReAT BV
Laatst aangepast (vrijdag, 17 oktober 2014 12:15)