Translate:
Laatste update: 29 december 2014

ReAT scoort hoog op klanttevredenheidsonderzoek 2012

ReAT scoort als pluspraktijk in 2012 een 9.4 ten opzichte van het landelijk gemiddelde van pluspraktijken 8.7.

Ons bedrijf doet jaarlijks mee aan het landelijk onderzoek naar de klanttevredenheid. Dit onderzoek wordt uitgevoerd door een onafhankelijke instantie Qualizorg. Deze verzamelt met een meetinstrument “De Fysio Prestatie Monitor” op geautomatiseerde basis, ervaringen van cliënten bij fysiotherapiepraktijken.
De vragenlijsten gaan over:

  1.  Informatie voorziening 
  2.  Bejegening
  3.  Participatie & therapietrouw
  4.  Ervaren behandelkwaliteit 

Wij willen al onze klanten die de tijd hebben genomen de toegezonden enquêtes in te vullen bedanken.
Klik op de plaatjes voor de rapporten.


 
Follow us on FacebookFollow us on TwitterCheck us on Youtube